Інтернет підкорений Богові
МЕРЕЖА - ДЛЯ СЛОВА, А НЕ ДЛЯ СВІТУ
Переваги онлайну
З’ясувалося, що онлайн формат як ніякий інший сприяє зосередженому перебуванню громади в Божому Слові, а також має незрівнянну перевагу у своїй доступності.
Найбільше це оцінити ми змогли після початку війни у 22му році.
Більша частина громади була евакуйована, або ізольована за місцем проживання.
Ми тільки но почали відновлювати після пандемії "наземні" зустрічі, на початку року, на Васильківській, на базі Міжнародної Християнської Асоціації (ICA).
Там, у грудні 21го ми мали перший проміжний випуск Семінарії (семеро молодших бакалаврів Теології) і кілька Богослужінь в січні.
А далі почалася "братська" агресія, вторгнення, війна і громаду розкидало по світу - у Польщу, у Францію, на західну Україну...
Але, це ніяк не позначилося на наших зустрічах. І весь 22й рік ми провадили Богослужіння і навчання у семінарії, не зменшуючи, а нарощуючи обсяги спілкування і посвяти.
Наявність постійного зв’язку допомогло не тільки скоординувати і допомогти з виїздом, розміщенням і забезпеченням на місцях жінок і дітей, а й полегшити неминучий стрес, пов’язаний із надзвичайно драматичними подіями.
Відстань більше не проблема
Семінарські заняття зросли із восьми до 14 годин на тиждень (8 навч. курсів). До Богослужінь додалися три молитовні служіння - за Україну, за Київ і за громади Служіння GGWO у різних куточках світу, Жіноче і дитяче служіння ведуться по суботах, забезпечуючи цілотижневе спілкування церкви. Через такий інтенсив довелося навіть скоротити кількість Богослужінь до двох на тиждень.
Протягом цього часу до громади почали приєднуватися люди з інших регіонів країни, з якими ми ніколи не мали фізичних зустрічей. І деякі з них стали повноцінними вагомими членами церкви сьогодні.
В контексті бачення Київської Церкви Більшої Благодаті така форма служіння - онлайн - необхідна для вкладання в українців із різноманітних куточків України і світу, для підготовки їх до учнівства і життя з Богом, для вирощування провідників для місцевих громад і допомоги їм у закладанні церков і служіння людям на місцях їхнього перебування.